środa, 31 grudnia 2014

Cichociemny=Hitomi?

Świat zwariował. Oddaję głos mojej siostrze, Hitomi.

Do tej pory byłam znana jako Cichociemny. Lecz postanowiłam stać się mniej cicha i mniej ciemna. Z potężnego wilka przemieniłam się w przyjazną wilczycę, lecz zachowałam swój zdrowy rozsądek z mojej męskiej formy. Dokonaliśmy mojej przemiany w WL- musiałam wyrzec się mojego imienia, płci i cech (które miały zostać zastąpione przez nowe, co nie oznacza inne)

Tu znowu ja, Fez. Wypowiedź Hitomi będzie oznaczana na niebiesko, postanowiłem że wspaniałomyślnie pozwolę jej tutaj czasem się wypowiedzieć. Ale do rzeczy- Cichociemny oddał swój rozum. Nie zrozumcie mnie źle, ale zawsze był spokojny i cichy. Teraz mamy wariatkę, która biega bez sensu i śpiewa swoim nowym głosem. "zachowałam swój zdrowy rozsądek". Tak, jasne.

2 komentarze: